Покрокова інструкція: як вибирати кухню?


Тут існує два варіанти: або віддатися на волю найнятого вами дизайнера, або пройтися по магазинах кухонних меблів і доглянути, що вам самим сподобається з першого погляду. Адже скільки б не обійшли магазинів, ви все одно повернетесь до тієї моделі, яка сподобалася саме з першого погляду.
Порада: Вибирати кухню слід до ремонту самого приміщення, адже так набагато простіше створити обстановку кухні, підібрати матеріали, починаючи з шпалер і закінчуючи плиткою. Хочу порекомендувати faqindecor

Крок другий. Дизайн-проект кухні, чи Багато голів добре

Створити дизайн-проект вашої кухонних меблів, відштовхуючись від якого можна приступити до ремонту кухні. І тут є маленький секрет — варто прорахувати і намалювати проекти не в одному магазині, а в декількох, цим ви перепроверите себе і побачите наскільки грамотні в магазині продавці. Не бійтеся показувати і обговорювати розрахунки одних продавців з іншими — як кажуть, одна голова добре, а п’ять краще. Кожен новий погляд, поправляє помилки попереднього. Заодно порівняйте ціни. Але про це ми поговоримо пізніше.Пропоную http://faqindecor.com/ru/goticheskij-taunhaus-ot-quintana-partners/

Тільки після затвердженого Ескізу кухні можна приступати до розміщення розеток, викладення плиткового фартуха і, якщо буде потрібно, перенесення сантехніки. Останнє дуже важливо, так як саме ця обставина позначиться надалі на вашій кишені.
Для довідки: вимоги до розміщення сантехніки та електрики на 99% не збігаються з варіантами установки від майстрів, так як вони, в більшості своїй, керуються російськими вимогами та параметрами, а техніка використовується іноземна. Крім того, використовуються Гости, дісталися нам ще з радянських часів. У цих ГОСТах відсутня вбудована техніка як клас.
Крок третій. Ціна кухні, або Що вам завгодно

Визначтеся! Що ви хочете від покупки: Зовнішній вигляд, Зручність, Якість чи Ціна? Щось одне або все разом?
З моєї точки зору, існують три підходи до вибору кухні:
Тільки Ціна. Клієнт жертвує зовнішнім виглядом, спрощуючи його до неможливості, і всіма пропонованими вигодами.
Зовнішній вигляд + Зручність. Клієнт готовий пожертвувати Якістю цього самого зручності.
Зовнішній вигляд + Зручність + Якість = Ціна. Тільки в такому вигляді я уявляю собі кухню від «Коваля».
Але! Час і Досвід вносять свої корективи, тому ми маємо можливість запропонувати покупцеві всі три варіанти.
Наших покупців я також поділяю на три типи:
Перший тип — любителі низьких цін

Вибравши певну, вподобану модель кухні, у любителя дешевизни виникає бажання її отримати як можна дешевше.
І це найпоширеніший тип клієнтів, для яких найголовніше — ціна. Єдине, чому вони приймають рішення про покупку — найнижча ціна. Якість для них відходить на другий план. Вони бігають з салону в салон зі стандартними фразами типу:
— А ось ваші сусіди нам порахували на 3000 дешевше, і якщо ви зробите мені знижку побільше, то я замовлю у вас.
І це може повторюватися не один раз. Саме такого клієнта найчастіше обманюють: здешевлюють проекти за рахунок якості комплектуючих. Або спеціально прибираючи з проектів ті або інші декоративні елементи без відома замовника. Тобто за його ж гроші. Біганина у такого типу людей може тривати багато місяців.
Боротися за таких клієнтів практично безглуздо. Тому, будь ласка, якщо ви впізнали в цьому типі себе — не витрачайте свої і наші нерви. Нам такі клієнти не потрібні. Ми не вміємо псувати кухні.
Другий тип — професійні покупці

У них мета — отримувати максимальну кількість плюсів за мінімум грошей.
Якщо перший тип клієнта шукає найнижчу ціну, і йому практично неважливо якість, то професіонала цікавить максимальний результат за свої гроші. Їм важлива вся інформація, всі порівняння, всі плюси і мінуси того або іншого товару або матеріалу. Тільки на підставі отриманого аналізу покупець другого типу зробить правильний вибір. З такими Клієнтами виходять красиві і зручні проекти.
Третій тип — шукають результат сьогодні

Для такого замовника важлива гарантія результату і швидкість доставки.
Вони найчастіше приходять за рекомендацією. Якщо до нас потрапляє такий клієнт, то, швидше за все, він вже прийняв рішення придбати у нас. Можливо, він попросить знижку, але більше для годиться. Просто тому, що це прийнято. Вони довіряють нам і знають, що ми не підведемо. З такими клієнтами дуже легко працювати. Виходять не просто кухні — ШЕДЕВРИ.