Удосконалення пристрою зарядно-тренувального узт-1 виробництва срср

89

Добрий день, шановні самоделкіни! вирішив поділитися з вами ідеєю, як я вирішив одну свою проблему. Раз виникла у мене, то може виникнути у когось ще.

В осінньо-зимовий період, коли щоденні автомобільні пробіги вже не, що в весняно-літній, я ставлю акб своєї лади калини на підзарядку. Машина зберігається в гаражному кооперативі. Так от сторожа з настанням холодів відключають електроенергію з 22.00 і до 6.00 ранку. З метою економії та запобігання розкраданню злектроенергії. Просити їх марно, залишати зарядку підключеної до акб на ніч теж не можна. Піде розряд від потужного резистора на 27 ом. Саме він формує розрядний струм при роботі узт-1.

Проблема вирішується за допомогою додавання в схему будь-якого типу реле на 12v з нр ( нормально — розімкнутими) контактами, діодного містка з діодів 1n4007 або аналогічних і згладжує конденсатора (в моєму випадку — 1000mkf x 16v).

Робимо навісний монтаж з чотирьох діодів і конденсатора прямо на контактах реле. Розкриваємо задню кришку узт-1 і за допомогою п’ятачка з двостороннього скотча приклеюємо на вільне місце реле кришечкою вниз.

Харчування беремо з висновків 1 і 5 трансформатора.контакти 30 і 87 нашого реле підпаюємо в розрив ланцюга потужного резистора на 27 омсобіраем, перевіряємо. Все, проблема вирішена! тепер при відключенні електроенергії наш акб розряджатися не буде.

Предыдущая статьяЖелаете снять квартиру при помощи посредника? Проверьте, что находить!..
Следующая статьяКлеома — незвичайне рослина павучок для вашого квітника: пора сіяти під зиму