Як вибрати дизайнера


Завершені проекти з розробки фірмового стилю дадуть вам ясне уявлення про професійний рівень дизайнера і про те, що можна від нього очікувати. Звичайно, це не означає, що новачок в професії дизайнера не зможе виконати роботу на вищому рівні – це питання треба розглядати тільки в комплексі з усіма іншими пунктами нижче, а найкращим показником стане, мабуть, портфоліо з сильними роботами. Рекомендуємо вибрати про дизайнерский ремонт квартир Вінниця

ПОЗИТИВНІ ВІДГУКИ
Чи є у цього дизайнера позитивні відгуки від клієнтів і колег?

Не забудьте переконатися в достовірності відгуків. Зробити це можна, перевіривши адресу сайту або навіть написавши лист в компанію. Добре б переконатися, що така компанія взагалі існує.

ЧІТКА ПРОЦЕДУРА ДИЗАЙНЕРСЬКИХ РОБІТ
Дотримується дизайнер певну процедуру при розробці фірмового стилю або просто штампує логотипи як під копірку? При стандартній процедурі весь процес не може займати менше 48 годин.

Подумайте – як довго ви будете користуватися своїм логотипом? Ви все ще хочете, щоб він був розроблений швидше, ніж за 48 годин? Дизайн логотипів-це ж не кафе з їжею навинос, тому дизайн логотипу і коштує не п’ять доларів.

Не існує стандартних часових рамок, адже у всіх клієнтів різні потреби, але малі і середні компанії можуть приблизно орієнтуватися на період від 2 до 6 тижнів.

НАГОРОДИ / ПУБЛІКАЦІЇ
Чи присуджувалися цьому дизайнеру будь-які нагороди в професійній сфері? Чи публікувалися його роботи в яких-небудь книгах або журналах? Наскільки цей дизайнер відомий у своїй професійній сфері?

ПОРТФОЛІО З СИЛЬНИМИ РОБОТАМИ
Наскільки високий рівень робіт в портфоліо цього дизайнера? Яке співвідношення між реальними і «фіктивними» роботами? Під фіктивними логотипами» я розумію логотипи, створені для неіснуючих компаній, а не для реальних клієнтів.

ЦІНА
Зазвичай вартість послуг наочно показує, який результат ви отримаєте. У більшості випадків скільки заплатиш, на стільки і отримаєш, але ціна, безумовно, не єдиний показник.

Скільки ж насправді коштує дизайн логотипу? З мого досвіду це питання задають частіше за інших, а відповісти на нього найскладніше. Адже у всіх компаній різні потреби … найрозумнішим підходом я вважаю складання індивідуального кошторису для кожного конкретного замовника.

ЧЛЕНСТВО В ПРОФЕСІЙНИХ АСОЦІАЦІЯХ
Чи складається цей дизайнер у професійних товариствах та асоціаціях, чи співпрацює з будь-яким виданням? Це дає наочне уявлення про прихильність даного дизайнера своєї професії, хоча і не є обов’язковим.

БЕЗДОГАННА РОБОТА З КЛІЄНТАМИ
Наскільки оперативно дизайнер відповідає на ваші електронні повідомлення? Який у нього стиль спілкування, як він себе подає? Дизайнер повинен працювати з клієнтом на вищому рівні протягом усього робочого процесу, починаючи з першого електронного повідомлення і закінчуючи післяпродажної підтримки.

ВІДМІННІ ДІЛОВІ ЯКОСТІ
Увага до деталей, сумлінність, відмінні комунікативні навички та навички тайм менеджменту – все це надзвичайно важливо і нерозривно пов’язане з високим рівнем обслуговування клієнтів.

ГРАМОТНІ ПИТАННЯ
Дизайнер повинен задавати найрізноманітніші питання, щоб з’ясувати, які ваші потреби стосовно до цілей бізнесу. Питання повинні стосуватися історії вашої компанії, цільової аудиторії, конкурентів, цілей компанії та інших подібних.

По материалам:https://architerra-group.com.ua/kompleksnui-remont-kvartur.html