Як взаємодіяти з клієнтами.

1-10-2018
Як взаємодіяти з клієнтами.

Деяких клієнтів певні слова, фрази та мовленнєві звороти переконають у вашій точці зору, а на декого вони будуть мати прямо протилежний ефект. Не можна як під копірку строчити з кулемета заздалегідь заготовлений текст презентації, не розібравшись хоча б трохи, що конкретний клієнт з себе представляє. Як це зробити? Елементарно! Для цього достатньо, на етапі виявлення потреб, «відкрити вуха ширше», і слухати не тільки що каже клієнт, але і як він це робить. Задаючи різні відкриті питання, продавець має можливість не тільки виявити потреби, але і налаштуватися на хвилю клієнта, щоб подальша бесіда проходила на одному з ним мовою. Також ви можете знайти все необхідне на ресурсі crm для малого бизнеса.
Якщо ви спілкуєтеся з маркетологом або технічним фахівцем, то просто зобов’язані сипати технічними термінами з приводу і без нього, інакше вас просто вважатимуть за профана, нічого не розуміє в бізнесі клієнта. Спеціальні терміни – це і буде мова спілкування, який найбільше зрозумілий відповідного фахівця і доречний у даному конкретному випадку. Він повинен в першу чергу розуміти про що йде мова і, якщо директор не є вузьким спеціалістом в чомусь, то, в першу чергу, необхідно сконцентруватися на тих перевагах пропозиції, які йому будуть зрозумілі.
Бути доречним і не вивалювати на голову бідного клієнта всі свої знання про товар це мистецтво, яким володіють професіонали. А вискочки розпинаються поки клієнт не змусить їх просто заткнутися і умативать. Уміти спілкуватися — це ціле мистецтво, тим на більш високому рівні. Просто одним людям цього треба довго вчитися, а в інших це вроджене вміння, коли спілкуються легко, не напружуючись. Тільки таких мало.