Визначення Twitter !!!!

2

На відміну від інших соціальних мереж, ця кидає свого роду виклик: не тільки зуміти створити який втягує, осмислений і цікавий контент, але і вкластися в 280 символів. Щоб люди поділилися ваших твітів. Цей етап оманливе простий, але саме на ньому ви закладаєте фундамент для майбутнього маркетингу. Створюючи профіль, потрібно багато про що подбати. Вибране вами ім’я користувача вкрай важливо, так як саме воно стає тегом в чужих твітах. Також хочемо вам порекомендувати seo blog

Використовуйте коротка назва/ URL компанії або бренду, щоб вас було легше впізнати. Ім’я користувача може містити не більше 15 символів. В особистому профілі фотографія може бути абсолютно будь-який, але брендам краще використовувати щось знайоме клієнтам, наприклад, логотип компанії. Так відвідувачі дізнаються вас відразу, навіть не прочитавши профіль. Якщо у вас ще немає логотипу читайте: Як створити логотип в Photoshop: покрокова інструкція. Отже, пишіть тільки те, що найбільш доречна і краще всього привертає увагу. Постарайтеся укласти в одну фразу головне про свій бренд, продукт чи сервіс. Також, щоб підвищити залученість, тут можна відзначати інших людей або використовувати популярні хештегі: .

Для зручності пошуку введіть своє місце розташування: так ви не пропустите тих, хто шукає товар або послугу саме у вашому місті. Ваші іскрометні твіти повинні вести користувачів до вашого аккаунту, а аккаунт — до товару або послуги, і тому додайте посилання на свій сайт або лендінгем, щоб кожен міг вийти на зв’язок з вами, а також знайти вас в інших соціальних мережах. Наявність окремої посадкової сторінки для такого роду трафіку спрощує життя і користувачам, і вам. Обмеження по кількості символів змушують вдаватися до всіх доступних засобів. Зображення в шапці можна регулярно міняти (на відміну від фотографії профілю) і таким чином повідомляти про новини своєї індустрії, останні досягнення вашої компанії або її співробітників та інше. Так ви тримаєте передплатників в курсі подій.

Тепер, коли ви створили профіль, варто познайомитися з жаргоном самої платформи. Це особисте повідомлення, яке побачить тільки той, кому ви його відправите. Зверніть увагу, що можна відповідати на DM від усіх, але надсилати їх — тільки тим, на кого ви підписані. Деякі відповіді вимагають більше 140 символів, і це спосіб вивести розмову за межі платформи. Простіше кажучи, це рекомендація від передплатників. Якщо хтось відзначає вас тегом #FF, радійте. Ця відмітка ставиться, коли ви ділитеся чужим твітом і з самого початку повідомляєте, що цей твіт запостили не ви. На відміну від RT, зазвичай означає, що ваш твіт натхненний іншим користувачем, і дозволяє віддати йому належне.