як вибрати велосипед


Існують два конструктивних варіанти: на рамі хардтейл (без заднього амортизатора, з жорстким заднім трикутником і передньої амортизаційної вилкою) або двопідвіси (задній трикутник з’єднаний з переднім з допомогою амортизатора, плюс передня амортизаційна вилка). рекомендую купити  велосипеди харківський велозавод

Хардтейлы – це найбільш популярний вид гірського велосипеда, спочатку модифікований з дорожнього для їзди по пересіченій місцевості, в горах і на спусках. В даний час є багатоцільовим велосипедом для спорту, фітнесу та відпочинку, в залежності від його особливостей та рівня компонентів.

Двопідвіси в абсолютній своїй більшості є більш просунутими моделями для спорту або більш екстремального катання. Їх надійна робота визначається якістю рами і амортизаторів. Вони спочатку дорожче аналогічних по комплектації хардтейлов не менш, ніж на 25-30%. Якщо Ви бачите велосипед, що виглядає як двопідвіс за неймовірно низькою ціною, це не двопідвіс, а велосипед, який є підробкою під двопідвіс.

Основні стилі їзди на гірських велосипедах

Фітнес. Для підтримки себе в тонусі підійде будь-який гірський велосипед. Чим частіше Ви плануєте їздити і складніше вибирати маршрути, тим більш високу ціну має сенс заплатити. Велосипед буде легше, а робота трансмісії, гальм і амортизаторів краще і довговічніше.

Крос кантрі (ХС). У назві закладено переклад мети експлуатації — це їзда по пересіченій місцевості. Велосипед повинен витримувати певні навантаження, підтримувати високу швидкість і якість його вузлів і устаткування повинно бути гарним або дуже гарним. Такі велосипеди часто використовуються як для фітнесу, якщо вибирається більш дорогий і якісний велосипед, самостійних регулярних тренувань і аматорських змагань, так і для професійних перегонів різного рівня. Аматорський рівень передбачає моделі на алюмінієвих рамах і початковий рівень на рамах з карбону. Професійні велосипеди, як правило, тільки карбонові та обладнані відповідними компонентами, які забезпечують високу результативність роботи і швидкість при малій вазі.

Трейл. Стрімко набирає популярність стиль їзди, який поєднує в собі як спуски без екстремальних умов, так і підйоми. Для цього стилю підійде як хардтейл, так і двопідвіс з ходом підвіски 120/120. Більш екстремальні варіанти трейла вимагають більш довгого ходу підвісок. Трейл передбачає наявність маршруту або місцевості з наявністю таких маршрутів. Як правило, це передгір’я або ліс з перепадами висот. Хардтейлы для трейла мають більш низьку і агресивну геометрію порівняно з аналогами для крос-кантрі, більший запас міцності і тому важче. Двопідвіси для трейла – найбільш універсальні серед двопідвісів. Вони забезпечують технічні та безпечні спуски при збереженні швидкості, дозволяють розганятися на рівних ділянках, згладжувати пересічену місцевість і вкручувати в гору.

Ендуро. Гоночний стиль їзди з великим рівнем адреналіну в крові і двухподвесом з ходами підвіски 150-160 мм. Найбільш видовищний, більш цивілізований порівняно з фрірайдом, який він по суті і замінив собою, цей стиль їзди найбільш затребуваний телеканалами як уособлення екстремального велосипедного спорту. Передбачає швидкість, великі перепади висот, неймовірну навколишню красу природи і відчуття свободи.

Даунхіл. Гонки на узвозі. Найбільш швидкісна і небезпечна дисципліна передбачає наявність самої безпечної і надійної рами, амортизаторів з ходами підвіски 200 мм та надійного обладнання. Вимагає спеціальної підготовки і великих фінансових вкладень не тільки в сам велосипед, але і на захист і додаткову екіпіровку.

Фэтбайк. Географія нашої країни величезна і різноманітна. Зима у багатьох регіонах не поступається за термінами сезону, придатному для їзди на велосипеді. Фэтбайк – це відмінне універсальне рішення всесезонного велосипеда, а також для використання в умовах лісу або відсутність дорожнього покриття. Його широка гума часто штучно злегка спущена до тиску менше 1 атм., що забезпечує дуже комфортні відчуття від їзди по бездоріжжю і ефект, схожий на використання двухподвеса. Крім того, серед якостей, що робить його універсальним, можна відзначити зручність його використання на дачі для риболовлі, а гонки на фэтбайках по бруду і топям зараз знаходяться на вершині рейтингів серед усіх дисциплін велоспорту в Північній Америці.

Екстремальні дисципліни. Фрірайд, дьорт, слопстайл і ін. Вимагають дуже надійних і вузькоспеціалізованих рам і компонентів, високого рівня підготовки, припускають наявність великої кількості стрибків, дропов та інших вкрай екстремальних елементів.

Міські велосипеди

Існує два принципово різних типу міського велосипеда. Перший, класичний, передбачає великі колеса розміром до 28 дюймів, ледь помітний малюнок протектора коліс, може розвивати високу швидкість на асфальті. Більш легка і сучасна модифікація класичного дорожнього велосипеда з набором швидкостей.

Другий варіант – це комфортні версії класичних міських або гібриди гірничого та міського велосипеда. Бувають модифікації як на 28 дюймових колесах, так і з колесами 26 дюймів, як раз для підвищеної комфортності. Багато жіночі модифікації зроблені з невеликою кількістю швидкостей і ножним гальмом для зручності експлуатації.

Шосейні велосипеди та їх модифікації

Шосейний велосипед призначений для спорту або як мінімум регулярних швидкісних тренувань. Це високошвидкісний технологічний болід, що володіє малою вагою, вузькими великими колесами, особливим за формою кермом для аеродинамічній посадки гонщика. Використовується на асфальті. Нижня планка ціни відповідає добротному велосипеда для фітнесу, верхній поріг ціни не обмежений.

Міський фітнес. На відміну від гірського велосипеда для фітнесу побудований на базі шосейного велосипеда. Він, по правді кажучи, більше підходить для занять фітнесом. Але його можливості обмежені експлуатацією в місті через вузьких коліс, жорсткої передньої вилки та інших неявних особливостей.

Циклокросс. Це варіація шосейного велосипеда для експлуатації на грунтових дорогах. Набагато більш швидкісний велосипед, порівняно з гірським. Підійде любителям швидкісної їзди по пересіченій місцевості.

Туристичні велосипеди. Напевно, в ідеалі такі велосипеди найбільш близькі до циклокроссовым по своєму зовнішньому вигляду. Або гібридів міського та гірського велосипеда. Вони легше гірського велосипеда і обладнані колесами 28 дюймів з більш вузькою гумою. Тобто забезпечують досить високу швидкість на асфальтованих і грунтових дорогах на тривалих перегонах. На практиці в якості туристичного велосипеда використовуються в основному гірські велосипеди, з-за великої кількості уніфікованих витратних матеріалів і запчастин повсюдно у продажу. Як правило, з колесами 29 дюймів для більш високого накату, швидкості і подолання перешкод.

ВМХ

ВМХ. Велосипед для фрістайлу на вулиці і спеціально побудованих майданчиках з прыжковыми фігурами. Залишається популярної молодіжної субкультурою. Розвиває координацію рухів, техніку і всі групи м’язів. У теж час відноситься, звичайно, до екстремальних дисциплін катання. Для цього стилю передбачені особливі низькі рами з легованої сталі, отстутсвие амортизації і колеса розміром 20 дюймів